State: Illinois Clear all filters (16 of 588 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show
Guardsman - Lying, Cheating, Thieves
We purchased a table and chair from Ashley Furniture on 01/02/2016 with the Guardsman protection plan. We submitted for the first time a damaged request and are getting the runaround. Forms and pictures were sent after weeks of asking for assistance. The only contact...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Nov 18, 2017.
1.0
I didn't like
  • Failed to honor repair
  • Denial from an email you cannot respond to
#1133536
Reply to reviews
I filed a claim a few years back, Guardsman sent a repairman and the issue was fixed to my satisfaction. Fast forward to this year, when I opened a claim on another piece of furniture. The repairman did an absolutely horrible job. I complained about it to Guardsman...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 06, 2016.
1.0
I didn't like
  • Does not honor warranty
#950363
Reply to reviews
I had filed a warranty claim on May 11th 2016 (Service request 11470676) to fix the issue with my recliner handle knob being broken along with scratches to the sofa. I submitted the necessary documentation online along with the pictures. I then followed up with...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Sep 21, 2016.
1.0
#923337
Reply to reviews
What a complete rip off. Was sold as an "elite" protection plan from an Ashley Furniture store, but it covers nothing that would actually need to be fixed on leather furniture (ripping, scratches, etc). You have to communicate by snail mail and the customer service...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Aug 08, 2016.
#896755
Reply to reviews
Show

Guardsman Elite Furniture Protection Plan Review

Big SCAM,they didn't send me on time their paperwork and refuse to do the service.Told me it is my mistake
Company wrote 0 public responses to the review from Jul 27, 2016.
2.3
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
#889674
Reply to reviews
Show

Guardsman Protection Plan Review

Very poor customer service no point in buying a service plan because they wont cover damages even if those certain damages are listed in your service plan......
Company wrote 0 public responses to the review from Jun 27, 2016.
1.5
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
I didn't like
  • Did not honor the service contract
  • Does not honor warranty
#872785
Reply to reviews
Show

Guardsman Customer Care Review

WORST company out there. Customer service is a joke. Waste of money forsure! Would not reccommend paying for there "insurance" .
Company wrote 0 public responses to the review from May 11, 2016.
#845888
Reply to reviews
DO NOT PURCHASE GUARDSMAN PROTECTION PLANS. I BOUGHT IT FROM ASHLEY FURNTURE BECAUSE THEY SAID IT WAS A GREAT PLAN AND THEY FIX ANYTHING WITH NO PROBLEM. THAT IS A COMPLETE LIE!!! YOU CAN GO THROUGH THEIR PROCEDURES TO FILE A CLAIM WHICH IS EXHAUSTIVE AND THEN IT...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Apr 20, 2016.
2.0
#833129
Reply to reviews
I submitted the request for service on-line. The typed 6/15/15 instead of 6/25/15 and submitted the form. It took 2 weeks to process the form and deny me service. I spent 2 hours on the phone with a 2 customer service reps and a manager. They said they couldn't do...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Jul 14, 2015.
Anonymous
Anonymous

I wonder where they find people who would want to work there knowing they are deceiving consumers every time they answer the phone?

1.0
I didn't like
  • Poor customer service
  • Excuses
  • Does not honor warranty
#665802
Reply to reviews
Show

Guardsman Protection Plan Review

Bought the protection plan and was told it covered all defects Ect.... Dining room table started getting stratches in it for no reason, called guardsman they sent someone out to fix it. He said he could not fix it so guardsman denied the claim stating we did not report the stratches within 5 days of incident!!!!!
Company wrote 0 private or public responses to the review from Mar 30, 2015.
1.7
Details
Style and Design
Warranty
Website
Coulterville,Illinois
#615199
Reply to reviews